محمد رحمانیان مشاور پروژه «هفت شهر عشق» شد

اتفاقی عجیب در نمایش لاکچری!

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۹:۳۹
کد خبر: ۸۰۱۴۵۱
اتفاقی  عجیب در نمایش لاکچری!
محمد رحمانیان به گروه کارگردانی اپرا نمایش «هفت شهر عشق» پیوست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اپرا نمایش «هفت شهر عشق» از همان ابتدا پس از شروع به کار گروه برای تمرین، با حواشی بسیاری همراه بود و آخرین حاشیه‌ای که گریبان این پروژه را گرفت توقف بلیت فروشی آن با وجود صدور مجوز از سوی اداره کل هنرهای نمایشی برای اجرا بود.

این نمایش که قرار بود از ششم دی‌ماه در تالار وزارت کشور به روی صحنه برود همچنان درگیر حواشی انتخاب عوامل خود است و گویا در آخرین تغییرات صورت گرفته در عوامل این پروژه محمد رحمانیان به عنوان مشاور پروژه انتخاب شده است.

با توجه به اینکه محمد رحمانیان کارگردان تئاتر ممنوع‌الکار است به نظر می‌رسد کارگردانی این اثر بر عهده وی باشد و حضور محمد عبدی‌زاده در کنار وی برای رفع مشکلات احتمالی است و نکته جالب توجه حضور افشین هاشمی در گروه کارگردانی اپرا نمایش «هفت شهر عشق» است تا شاید با این گروه کارکشته جلوی حواشی و اتفاقات دیگر گرفته شود و بالاخره این اثر را بر روی صحنه تالار وزارت کشور شاهد باشیم.

با توجه به اینکه زمان اجرای اپرا نمایش «هفت شهر عشق» به تعویقی طولانی منجر شده ممکن است در لیست بازیگران آن نیز تغییراتی صورت گیرد چرا که مطمئناً بازیگران اصلی این نمایش که از ستاره‌های سینما و تلویزیون نیز هستند ممکن است قراردادهایی برای بازی در یک اثر سینمایی یا تلویزیونی داشته باشند.

در حال حاضر نام محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، محمدعلی ساربان، نسیم ادبی، پانته‌آ بهرام، افسانه پاکرو، ابوالفضل پورعرب، مرتضی علی‌آبادی و محمدعلی ساربان  در لیست بازیگران این اپرا نمایش به چشم می‌خورد و سالار عقیلی، روزبه بمانی، روزبه نعمت الهی، هادی قضات، شاهین آرین به عنوان خواننده و سولیست در لیست عوامل این نمایش حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز