با بررسی پرس تی وی:

دولت آمریکا و درگیری های جناحی و حزبی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۵:۴۱
کد خبر: ۸۰۱۹۶۴
دولت آمریکا و درگیری های جناحی و حزبی
برنامه این هفته «ما مردم» ضمن مروری بر درگیری های جناحی و حزبی بی سابقه در آمریکا و تعطیلی دولت آن به بررسی تاثیرات مالی و احساسی این رخداد بر کارکنان فدرال و خانواده های آنها می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با حضور ویلیام اندرسون استاد علوم اقتصادی در دانشگاه فراستبورگ به بررسی تعطیلی دولت آمریکا از 22 دسامبر پرداخته و تاثیرات آن به ویژه بر قشر متوسط و ضعیف را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه نگاهی به تصمیمات ترامپ که شرایطی بحرانی را برای آمریکا به وجود آورده؛ روابط پرتنش میان دو حزب دموکرات و محافظه کار در آمریکا را بررسی می کند.

سفر مایک پومپئو به خاورمیانه موضوع دیگری است که در «ما مردم» و با حضور دن کووالیک حقوقدان آمریکایی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در این زمینه پیرامون سیاست های آمریکا در منطقه و به ویژه سوریه، تناقضات بین گفته های میان ترامپ و مقامات آمریکا، جنگ سوریه و نقش ایران و روسیه در این جنگ، تهدیدات ترامپ علیه ترکیه درخصوص حمله احتمالی ترکیه به کردها و اظهارات ضدایرانی مایک پمپئو در روزهای اخیر بحث و گفت و گو صورت خواهد گرفت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 29 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز