در کانال اردوی شبکه سحر؛

تجربه هیجان و نشاط با مستند «همه جای ایران سرای من است»

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۴:۵۷
کد خبر: ۸۰۲۸۷۷
تجربه هیجان و نشاط با مستند «همه جای ایران سرای من است»
مستند زیبا و مهیج سه قسمتی «همه جای ایران سرای من است» با هدف معرفی رستنگاه بومی گل سوسن چلچراغ و نمایش صعود به بلندترین قله استان گیلان و معرفی این استان دیدنی به بینندگان اردو زبان، از امشب پخش خود را از کانال اردو آغاز می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مستند پر رنگ و نوا، طبیعت گردی به همراه ورزش های مهیجی چون پرواز با پاراگلایدر، موتورسواری کوهستان و ماشین رانی تخصصی بیرون از جاده تجربه می شود.

در تولید مستند «همه جای ایران سرای من است» سعی شده است در کنار یک گروه حرفه ای و وارد به ورزش های مورد نظر، ضمن ثبت مراحل صعود به بلندترین قله استان گیلان، خواستگاه و محل رویش گل سوسن چلچراغ  در شهر داماش نیز معرفی شود.این گل فقط در دو نقطه از جهان یعنی کشورهای آذربایجان و ایران روییده و تنها ده روز در سال ( از حدود 15 تا 25 خرداد ) شکوفا می شود.

مستند «همه جای ایران سرای من است» که به کارگردانی علیرضا حائری و تهیه کنندگی وحید سلیمانی سال 1393 در شبکه مستند ساخته شده است، در شبکه جهانی سحر، توسط محمدرضا رشیدی به زبان اردو دوبله شده است.

این مستند از امشب اول بهمن ماه، هر دوشنبه در ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز