پخش از هیسپان تی وی:

جنگ آب به اسپانیا رسیده است

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۰۲۸۹۵
جنگ آب به اسپانیا رسیده است
امروزه مساله آب آشامیدنی به یکی از مهم ترین مسائل پیش روی دولت ها تبدیل شده و در مستندی که به پخش هیسپان تی وی رسیده، این ماجرا در یکی از شهرهای اسپانیا بررسی شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مستند موضوع خصوصی سازی آب در بسیاری از نقاط جهان مطرح می شود و این که سیاستمداران چگونه به تجارت این ماده حیاتی مشغول اند. 

در مستندی که در مادرید تهیه شده به این موضوع اشاره دارد که شهرداری شهر آلکاسار د سن خوان(یکی از شهرهای اسپانیا) با نادیده گرفتن شهروندان این منطقه، تصمیم به فروش این ماده حیاتی به یک شرکت خصوصی را گرفته است. به گفته دیگو اورتگا، شهردار منطقه آلکاسار، به خاطر مدیریت قبلی این منطقه و به بهانه پرداخت بدهی 8 میلیون یورویی، آب این منطقه محدود شده است.

این مستند قصد دارد این موضوع را به تصویر کشد که به خاطر پرداخت بدهی های دولت، چگونه آب یک منطقه به یک شرکت خصوصی واگذار شده و مردم باید بهای مدیریت نادرست دولت را چگونه پرداخت کنند. 

مستند «مساله آب در آلکاسار» محصول سال 2015 هیسپان تی وی، فردا سه شنبه ساعت 16:30 در مدت زمان 50 دقیقه از هیسپان تی وی پخش و بازپخش آن روز بعد ساعت 5:30 به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز