در معرفی بیماری ایدز؛

«پریا» به شبکه الکوثر می آید

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۰:۵۲
کد خبر: ۸۱۲۱۲۲
«پریا» به شبکه الکوثر می آید
مجموعه تلویزیونی «پریا» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» به جایگزینی سریال «نفس» با دوبله عربی از شبکه الکوثر پخش می شود .

به گزارش سرویس فرهنگ و هر خبرگزاری برنا؛  مجموعه «پریا» جسورانه تر از سریال هایی که پیش از این در باره ایدز ساخته شده ، دشواری ها و گرفتاری های این بیماران و البته اطرافیانشان را به تصویر می کشد . قصه از زمان حال و از جایی آغاز می شود که «پریا» با بازی «لادن مستوفی» پس از چند سال سال دوری از ایران به کشور باز می گردد . در شرایطی که او همچنان از ازدواج قدیمی اش سرخورده است ، وارد رابطه عاطفی با کیوان ، پسر خاله اش با بازی امیر حسین آرمان می شود . زوج تازه به امید زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دازند ، اما برخی از اتفاق ها ادامه این رابطه را به خطر می اندازد و خانواده را درگیر چالش های جدیدی می کند .

عوامل دست اندرکار ساخت سریال عبارتند از : نویسنده سعید فرهادی ، تهیه کننده اسماعیل عفیفه و سایر بازیگران محمود پاک نیت ، افسانه بایگان ، امیررضا دلاوری ، کمند امیر سلیمانی ، عمار تفتی و رامین خدابخشی . 

«پریا» از چهارشنبه 24 بهمن هر روز از ساعت 17:10 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است . تکرار آن روز بعد 7:10 دقیقه صبح خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز