رونمایی از لوگوی «معکوس» پولاد کیمیایی

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۳۱۱۳
رونمایی از لوگوی «معکوس» پولاد کیمیایی
لوگوی فیلم سینمایی «معکوس» به نویسندگی و کارگردانی پولاد کیمیایی رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، لوگوی فیلم سینمایی «معکوس» که توسط محمد روح الامین طراحی شده و در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

پولاد کیمیایی نسخه کامل اولین تجربه سینمایی خود را با عنوان «معکوس» به دفتر جشنواره تحویل داد و این فیلم در اولین روز جشنواره ساعت 21:30 در سینمای رسانه به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «معکوس» در فضایی اکشن و پرتحرک به تصویر آورده شده و به قصه اعضای یک خانواده می پردازد که در فضایی بیرون از خانه با یکدیگر مواجه می شوند.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، شهرام حقیقت دوست، اکبر زنجانپور، علیرضا کمالی نژاد، پروانه معصومی و سیاوش طهمورث بازیگران اصلی «معکوس» هستند.

عوامل پشت صحنه این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: مصطفی خرقه پوش، آهنگساز: بهزاد عبدی، صدابردار: پرویز آبنار، چهره پرداز: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، عکاس:علی نیک رفتار، روابط عمومی: محیا رضایی کلانتری، مشاور رسانه: فاطمه پزشکی، مدیر تولید: رحمت الله عبدالله زاده، تهیه کننده: مسعود کیمیایی و سرمایه گذار محمد خوشنام.

معکوس2

نظر شما