خبرهایی از پرس تی وی:

چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۵:۴۳
کد خبر: ۸۱۳۶۷۹
چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه
چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهارات تونی بلر درخصوص مسایل خاورمیانه و ایران و محاکمه سران جدایی طلب کاتالونیا موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم اقتدار آن به گفت و گو پیرامون رضایت مردم ایران از انقلاب علی رغم تلاش های بی سرانجام غربی ها در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم پرداخته و اظهارات سیاستمداران آمریکایی از گذشته تاکنون درخصوص تغییر رژیم در ایران را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

در این برنامه همچنین مروری بر اظهارات تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا در مورد مسائل خاورمیانه و ایران صورت می گیرد. در این راستا با نگاهی به اتهامات علیه وی مبنی بر دریافت پول از عربستان به منظور ترویج ایران هراسی و نمایش چهره ای متفاوت و موردنظر عربستان از ایران، کمک 11 میلیون دلاری عربستان به موسسه تونی بلر (TBI) مطرح و بررسی می شود.

این برنامه در ادامه با اشاره به محاکمه سران جدایی طلب کاتالونیا در دادگاه به دلیل تلاششان در سال 2017 برای جدایی از اسپانیا، به بررسی دستگیری و زندانی شدن بسیاری از چهره های سیاسی این ایالت و غیرقانونی خواندن این رفراندوم از سوی دولت مرکزی اسپانیا خواهد پرداخت.

«نشر خبر» ، یکشنبه 28 بهمن ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز