پس از مدتی توقف اجرا؛

«جایزه داروین» این بار در نوفل لوشاتو

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱:۳۲
کد خبر: ۸۱۶۰۷۸
«جایزه داروین» این بار در نوفل لوشاتو
«جایزه داروین» به نویسندگی و کارگردانی سید علی معتضدی، یکی از نمایش‌هایی بود که در زمان توقیف پردیس نمایش شهرزاد، در یکی از سالن‌های این مجموعه بر روی صحنه رفته بود. بعد از دو شب اجرای موفق از نظر فروش، این نمایش با توقف اجرا روبرو شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حالا و پس از گذشت بیش از یک ماه، «جایزه داروین» باز هم بر روی صحنه رفته است، این بار در مجموعه نمایشی عمارت نوفل لوشاتو.

معتضدی در رابطه با این نمایش و توقف اجرای آن به هنرآنلاین می‌گوید: «ایده تلفیق استندآپ کمدی با یک نمایش با مضمون اجتماعی که به سرم زد، سریعا دست بکار شدم. چند ماهی طول کشید تا نوشتمش. بعد دوستان قدیمی را باز هم دور هم جمع کردم و چند دوست جدید هم به ما اضافه شدند و تمرین را شروع کردیم. ما ماه‌ها تمرین کرده بودیم. بازیگران و اعضای گروه «جایزه داروین» از سر ذوق و شوق و با دلشان پای این کار ایستاده بودند. اما کار ما به دلیل موضوعاتی که اصلا به ما مربوط نمی‌شد معطل ماند. در حاشیه اولین استندآپ_نمایشی که به روی صحنه رفته است، غصه و دل شکستگی سراغ اعضای گروهم آمد و این از همه چیز دردناک‌تر بود. اما حالا باز هم پرانرژی و شاد، به ارائه اجراهایی پر قدرت امیدواریم و امیدواریم که به خوبی دیده شویم.»

محمد معتضدی، ساینا رضا نژاد، محمدرضا محمودپور، مهتاب وجدانی، آراد اسکندری، شادی هاشملو و پردیس کریمی بازیگران این اثر هستند.

«جایزه داروین» از ۲۴ بهمن، هر روز ساعت 18 بر روی صحنه رفته است.

جایزه داروین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز