آغاز سری جدید «پرسشی ساده» با اجرای لمبیت اپیک از پرس تی‌وی؛

مروری بر برگزیت و نگرانی های ارتش بریتانیا

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۰۹۸
مروری بر برگزیت و نگرانی های ارتش بریتانیا
سری جدید برنامه «پرسشی ساده» (A Simple Question) با موضوع برگزیت و نگرانی ها درخصوص بروز هرج و مرج و آشوب پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از جمعه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو و با اجرای لمبیت اپیک ضمن اشاره به آماده باش نظامی ارتش بریتانیا برای دوران پس از برگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپا به بحث و گفت و گو پیرامون اظهارات مقامات ارتش بریتانیا طی روزهای اخیر می پردازد.

در این خصوص مسائلی همچون اعلام تایید احتمال بروز بحران پس از خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا توسط توبیاس الوود، معاون وزیر دفاع انگلیس و گمانه زنی نیکولاس کارتر، رئیس ستاد دفاع بریتانیا از احتمال بروز درگیری پس از خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا و تمهیدات صورت گرفته در شرایط بحرانی پس از این واقعه مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا بر وضعیت زندگی مردم و تاثیر خروج بدون توافق بریتانیا بر افزایش فقر در بریتانیا خواهد داشت.

«پرسشی ساده» جمعه 10 اسفند ماه ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 و دوشنبه ساعت 05:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز