با حضور هنرمندان؛

خشایار الوند به خانه ابدی بدرقه شد/ ببینید

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶:۰۳
کد خبر: ۸۱۸۸۴۵
خشایار الوند به خانه ابدی بدرقه شد/ ببینید
مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید خشایار الوند نویسنده سریال‌های تلویزیونی «پایتخت»، «شب‌های برره» و... با حضور جمع کثیری از هنرمندان در خانه سینما در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مراسم تشییع پیکر خشایار الوند دقایقی قبل با قرائت آیاتی از قرآن مجید به صورت رسمی آغاز شد.

همایون اسعدیان، سروش صحت، مجید شهریاری، فخر‌الدین صدیق‌شریف، رضا توکلی، امیرمهدی ژوله، پرستو صالحی، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، بابک صحرایی، کیومرث پوراحمد، برزو ارجمند، بهروز شعیبی، مجید مظفری، سیروس الوند، نسرین نصرتی،  و مجتبی جباری از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.

کامران ملکی اجرای این مراسم را بر عهده دارد که در ابتدا عنوان کرد: امروز روز سختی برای همه سینماگران و روز ناگواری برای خانه سینماست. امروز روز بد فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران و از روزهای ناخوشایند همه تماشاگران کارها و آثار خشایار الوند است.

ملکی ادامه داد: هیچ‌کس انتطار نداشت خشایار الوند به این زودی ما را ترک کند. انتظار نداشتیم به عزای کسی بنشینیم که همواره لبخند بر لب داشت و دوست داشت مردم بخندند. او در سخت‌ترین روزهای عمرش، دوست داشت مخاطبانش لبخند بر لب داشته باشند.

کیومرث پوراحمد نویسنده و کارگردان در این مراسم گفت: من خشایار الوند را زیاد نمی شناختم ولی او توانسته بود خنده را بر لب مردم بنشاند. خشایار الوند توانست این خنده را در تلویزیون بر لب مردم بیاورد.

بابک صحرایی ترانهسرا نیز گفت: بخش بزرگی از خنده های مردم این سرزمین مدیون خشایار الوند بوده است. مرگ برای انسان آرامش است ولی برای جامانده ها تلخ تر است. 

وی افزود: خشایار الوند جز معدود هنرمندانی بود که در زمان کار خود لبخندهای واقعی به مردم ایران هدیه کرد. امروز حضور مردم نشان داد که هنرمند واقعی خود را می شناسند. داغ هنرمندی مثل خشایار الوند باورپذیر نیست. خنده هایی که به ما هدیه کرد به یاد خواهیم داشت.

قرار است پیکر خشایار الوند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز