پرس تی وی روایت می کند:

واکاوی خاستگاه اروپایی داعش در سفر اخیر بشار اسد به تهران

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۲۲۵۲۵
واکاوی خاستگاه اروپایی داعش در سفر اخیر بشار اسد به تهران
برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) به بحث و بررسی پیرامون سفر بشار اسد به ایران، خاستگاه اروپایی گروه داعش و مذاکرات آمریکا و کره شمالی اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا با نگاهی به سفر اخیر بشار اسد به ایران، ملاقات وی با مقام معظم رهبری و حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

همچنین در این خصوص با اشاره به بازگشت سوریه به کنفرانس اتحادیه پارلمان های عربی پس از هشت سال مبارزه و مقاومت در برابر گروه های تروریستی مختلف با حمایت کشورهای غربی، تلاش های این کشورها و برخی کشورهای عربی برای تغییر رژیم در سوریه مورد بررسی قرار می گیرد.

«نشر خبر» در ادامه به بررسی موضوع اقدام کشورهای اروپایی در ایجاد گروه تروریستی داعش و مقابله ایران با این گروه و شکست آن در منطقه پرداخته و خاستگاه این گروه تروریستی و تلاش های کشورهای غربی برای رشد و پرورش این گروه در منطقه به منظور اعمال فشار بر ایران را مورد واکاوی قرار می دهد.

نگاهی به مذاکرات اخیر میان ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ویتنام و شکست ترامپ در این مذاکرات نیز موضوع بعدی مورد گفت و گو در این برنامه است.

برنامه «نشر خبر» با اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 19 اسفند ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز