اظهارات همایون اسعدیان رئیس هیات مدیره خانه سینما درباره عیدى میلیاردى وزارت ارشاد:

حدود یک میلیارد تومان عیدی به اهالی سینما!

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۸:۵۱
کد خبر: ۸۲۸۰۰۲
حدود یک میلیارد تومان عیدی به اهالی سینما!
همایون اسعدیان رئیس هیات مدیره خانه سینما درباره عیدى میلیاردى وزارت ارشاد توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد که حدود یک میلیارد تومان از طریق سازمان سینمایی در اختیار خانه سینما قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همایون اسعدیان رئیس هیأت مدیره خانه سینما درباره عیدی میلیاردی وزارت ارشاد طی سخنانی عنوان کرد که حدود یک میلیارد تومان از طریق سازمان سینمایی در اختیار خانه سینما قرار گرفت تا بین اعضای نیازمند توزیع شود.

طبق گفته وی تمامی اعضای چهار صنف تدارکات، بدلکاران، دستیاران فیلمبردار و دستیاران فنی صحنه و لباس این کارت‌های هدیه را دریافت کردند.

کارت‌های هدیه صنوف دیگر به شورای مرکزی آنها تحویل داده شد تا با مدیریت خود به افرادی که مستحق هستند، اهدا شود و اعضای شورای مرکزی می‌توانستند به تشخیص خود به یک فرد یک یا دو کارت بدهند.

چهار صنف سینماداران، تهیه‌کنندگان، کانون پخش‌کنندگان و مدرسان سینما نیز با تشخیص هیات مدیره و مدیرعامل و با توجه به توانایی مالی اعضای این صنف هیچ کارت هدیه‌ای تعلق نگرفت.

حدود 850 میلیون تومان از مبلغ یک میلیارد تومان اهدای وزارت ارشاد در قالب کارت هدیه 200 هزار تومانی به اعضای صنوف داده شده است و اسامی کسانی که به‌صورت مستقیم کارتها را دریافت کردند و همچنین افرادی که از طریق صنف کارت خود را گرفتند، مشخص است زیرا در زمان اهدای کارت‌ها از افراد رسید گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز