در شبکه پرس تی وی؛

در محضر علامه جعفری در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۷:۵۴
کد خبر: ۸۳۲۰۶۳
در محضر علامه جعفری در تلویزیون
مستند «میراث ماندگار: علامه محمدتقی جعفری» (Lasting Legacies: Allameh Mohammad Taghi Jafari) از جدیدترین تولیدات شبکه پرس تی وی، روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مستند با نام قبلی «به سوی جاودانگی» محصول سال 2019 پرس تی وی است که به کارگردانی مریم فرهنگ در 13 قسمت 25 دقیقه ای تولید شده است.

این قسمت از مستند «میراث ماندگار» به بررسی زندگی علامه محمدتقی جعفری پژوهشگر مسایل انسان شناسی و هستی شناسی می پردازد.

مروری بر شخصیت و سیر زندگی علامه جعفری، استفاده وی از متون غربی برای شناخت انسان، نگاه انسان شناسانه علامه به مولانا و اشعارش و نقل خاطرات دوستان و نزدیکان از علامه جعفری از جمله مباحث مورد بررسی در این برنامه است.

مجموعه مستند «میراث ماندگار» در 13 قسمت به معرفی مشاهیر معاصر و چهره های ماندگار ایران می پردازد که از آن جمله می توان به علامه محمدحسین طباطبایی، مرتضی مطهری، محمدحسین بهشتی، سید محمود حسابی، جلال آل احمد، مصطفی چمران، قیصر امین پور، محمود فرشچیان و مجید مجیدی اشاره کرد.

مستند «میراث ماندگار: علامه محمدتقی جعفری» پنجشنبه 22 فروردین ماه ساعت 05:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن در چهار نوبت 10:00 ، 16:00 ، 22:00 و 02:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز