در آی فیلم عربی؛

فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۴۸۸
فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
کانال عربی شبکه آی‌فیلم، جمعه 30 فروردین سه فیلم سینمایی «زرد قناری»، «فرزند چهارم» و «رژیم طلایی» را برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اولین فیلم سینمایی «زرد قناری» به نویسندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد است که در ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران راهی آنتن می‌شود. این فیلم سینمایی که در سال 1367 ساخته شده، داستان فروختن یک دستگاه اتومبیل پیکان به نام زرد قناری است که بارها به دیگران فروخته و دزدیده شده‌است.

مهدی هاشمی، گلاب آدینه، محمود جعفری، منوچهر حامدی، حمیده خیرآبادی، بهمن زرین پور و محمود بصیری در «زرد قناری» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به‌ کارگردانی وحید موسائیان نیز برای پخش در ساعت ۲۰:۳۰ به‌ وقت تهران انتخاب شده که با زیرنویس عربی پخش خواهد شد.

فیلمبرداری‌ فرزند چهارم در ایران، کنیا و سومالی و در شهرهای تهران، مومباسا، نایروبی، موگادیشو، گاریسا و ... انجام شده‌است و داستان زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌ دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین سنخ دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی را دارد که ...

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حامد بهداد، حسین محب اهری و ناصر گیتی جاه ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

همچنین، «رژیم طلایی» ساخته رضا سبحانی با دوبله عربی در ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران روانه آنتن می‌شود.

مهریهٔ یک زن، معادل وزن او و شوهرش است. همین امر اتفاق‌های عجیبی را بوجود می‌آورد. مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی از بازیگران سرشناس این فیلم سینمایی‌اند.

فیلم‌های سینمایی «زرد قناری»، «فرزند چهارم» و «رژیم طلایی»  در ساعت‌های ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰ و ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه روی آنتن قرار می‌گیرند و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز