در پرس تی وی؛

مروری بر درگیری های اخیر لیبی

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۴:۰۸
کد خبر: ۸۳۵۵۰۱
مروری بر درگیری های اخیر لیبی
درگیری های اخیر در کشور لیبی و حمایت کشورهای امارات و عربستان سعودی از ژنرال حفتر در برنامه این هفته «از قلم افتاده» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، با نگاهی به تحولات اخیر لیبی و درگیری های نظامی در این کشور به گفت و گو پیرامون حمایت های امارات متحده عربی و عربستان سعودی از ارتش ژنرال حفتر در پیش روی ها به سمت طرابلس پرداخته و روابط پنهانی ژنرال حفتر با رژیم صهیونیستی و از قلم افتادن این موضوع در رسانه ها را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی دلایل حمایت امارات از ژنرال حفتر به نقد و تبادل نظر پیرامون گزارش واشنگتن پست درخصوص مذاکرات پنهانی امارات متحده عربی با وی به منظور تسهیل صادرات نفت لیبی از طریق کانال های تاییدنشده توسط سازمان ملل می پردازد.

حمایت های مالی عربستان از ژنرال حفتر برای در دست گرفتن کنترل طرابلس، دلایل حمایت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل از حفتر و افزایش حضور اسرائیل در لیبی برای کاهش نفوذ فرانسه و ایتالیا در این کشور از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«از قلم افتاده» پنجشنبه 29 فروردین ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 و شنبه ساعت 01:20 و 09:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز