بررسی پرس تی وی از اسلام هراسی در آمریکا

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳:۲۶
کد خبر: ۸۳۶۴۴۹
بررسی پرس تی وی از اسلام هراسی در آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» به موضوع اسلام هراسی در آمریکا و ابعاد مختلف آن در این کشور می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به حملات ترامپ به مسلمانان در طی سال های اخیر و ترویج اسلام هراسی توسط وی به بررسی حادثه تروریستی 11 سپتامبر و بهره گیری از این اتفاق برای اعمال فشار بر مسلمانان می پردازد.

این برنامه همچنین با مروری بر اظهارات ضد اسرائیلی ایلهان عمر، نماینده مسلمان حزب دموکرات و اتهاماتی که در پی این اظهارات و در راستای اسلام هراسی علیه وی مطرح شده است، موضع گیری برخی از اعضای حزب دموکرات علیه عمر و متهم کردن او به یهودی ستیزی در پی اظهاراتش درخصوص نفوذ و قدرت لابی صهیونیستی در آمریکا را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«ما مردم» که با حضور دکتر کوین بارت اسلام شناس آمریکایی روی آنتن می رود در ادامه ضمن بررسی تاثیر حمله ترامپ به ایلهان عمر بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، تلاش های ترامپ برای بی اعتبار کردن اظهارات عمر درخصوص قدرت یهودی ها در آمریکا و نفوذ لابی صهیونیستی در تصمیمات واشنگتن، به واکاوی نفش عربستان در حادثه تروریستی یازده سپتامبر و تاثیر آن بر آینده روابط میان آمریکا و عربستان خواهد پرداخت.

نگاهی به تلاش های ترامپ برای ایجاد تغییراتی در قوانین مهاجرتی این کشور نیز عنوان موضوع دیگر این برنامه است که با حضور بیو جرج گراسکاپ استادیار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته علوم سیاسی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه 31 فروردین ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز