اولین بازیگر لایو اکشن «تام و جری» مشخص شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۱:۴۷
کد خبر: ۸۴۰۳۰۹
اولین بازیگر لایو اکشن «تام و جری» مشخص شد
در جدیدترین اخبار فیلم و سریال، کلویی گریس مورتز Chloë Grace Moretz بازیگر فیلم Carrie در حال مذاکره نهایی با کمپانی برادران وارنر برای ایفای نقش در لایواکشن، انیمیشن تام و جری است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تیم استوری کارگردانی و اریک گراوینگ به همراه مایکل .اچ وبر نیز نویسندگی لایواکشن تام و جری را بر عهده دارند.

مورتز قرار است تا نقش کیلا را در لایو اکشن تام و جری ایفا کند.او تام را برای مقابله با خرابکاری های جری استخدام می کند کیلا کارمند جدید در هتلی است که جری آنجا زندگی می کند .پیش از این حضور پیتر دینکلیج Peter Dinklage بازیگر سریال بازی تاج و تخت در نقش رئیس کیلا در این فیلم سینمایی قطعی شده بود.

تام و جری یکی از پروژه های لایو اکشنی وارنرانیمیشن است که در این کمپانی در دست تولید می باشد لایواکشن Space Jam 2 با بازی لبرون جیمز بسکتبالیست معروف دیگر پروژه لایو اکشن، انیمیشن این کمپانی است.

Blood on the TrackT ,Love Is a Gun,Shadow in the CloudT انیمیشن The Addams Family و Red Shoes and the Seven Dwarfs جدیدترین فیلم های کلویی گریس مورتز می باشد که در مراحل پیش تولید قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز