در تقدیر وزیر از شهردار عنوان شد؛

صالحی از حناچی تقدیر کرد!

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۹:۲۹
کد خبر: ۸۴۰۳۵۸
صالحی  از حناچی تقدیر کرد!
​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر د در شورای معاونان این وزارتخانه که در محل برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، از خدمات و همکاری های شهرداری تهران در برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  پیروز حناچی که برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مصلای حضرت امام خمینی (ره) رفته بود، با دعوت سید عباس صالحی در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه شرکت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اکنون پس از سی‌سال چنان جایگاهی در این شهر پیدا کرده که به‌طور قطع تبدیل به یکی از نمادهای هویتی تهران در کنار سایر نهادها شده است. اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سال به سال بیشتر می‌شود. حضور مقام معظم رهبری در این نمایشگاه و بازدید سه ساعته ایشان از فضای نمایشگاه و غرفه‌ها دلیلی محکم بر عزم مقامات عالی کشور در ارتقای فرهنگ مطالعه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: با این‌که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جزو مسئولیت‌های مستقیم همکارانمان در شهرداری تهران نیست، اما جای تقدیر بسیار دارد که شهرداری نقش واقعی و مؤثر در برپایی هر چه بهتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب داشته و با تمام ظرفیت در کنار ما بود.

حناچی نیز در این دیدار گفت: شهرداری تهران علاوه بر فعالیت‌ها و اقداماتی که به صورت سیستمی و سازمانی انجام می‌دهد خود را در قبال مسائل و حوزه‌های فرهنگی نیز مسئول می‌داند. سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و کتاب نه تنها هزینه نیست، بلکه به‌نوعی برگشت اقتصادی هزینه است. امیدوارم شهرداری تهران بتواند به‌عنوان یک نهاد مسئول و علاقه‌مند به حوزه فرهنگ بیش از پیش در این زمینه فعالیت کند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز