نشست با نویسنده برگزار می شود؛

با ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۴:۵۶
کد خبر: ۸۴۰۵۰۹
با ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب
​ویژه برنامه نشست با نویسنده;همزمان با ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب؛ به همت کتابخانه عطار نیشابوری درفرهنگسرای کتاب برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه که از ساعت 15تا17 دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور شماری از علاقمندان به مطالعه و کتاب در فرهنگسرای کتاب واقع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزارمی شود، آثار مکتوب نویسنده جوان غلامرضا احمد خانی معرفی خواهد شد.

گفتنی است؛ غلامرضا احمد خانی متولد بیستم مرداد 1355 تهران، دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) سال1394، از سال 1381 با سمت کارشناس هنری در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول به خدمت است ودر طی این سال ها علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری، تعدادی کتاب به چاپ رسانده است که از آن جمله می توان به مجموعه داستان (( فرمانده ما برای چه می جنگیم؟! )) نشر ثالت. 1385، نمایش نامه ی ((چهارمین در )) نشر افراز.1391، نمایش نامه ی (( گ او مجسّم)) نشر آوای کلار. 1391، رمان (( بی نامی )) نشر روزنه. 1393 ، مجموعه داستان (( زندگی در گاوصندوق )) نشر روزنه. سال 1398 اشاره کرد.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امامخمینی (ره) برپا است.

علاقه مندان برای حضور در این نشست فرهنگی ادبی می توانند به فرهنگسرای کتاب واقع در مصلی امام خمینی (ره)مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55718143 (کتابخانه عظار نیشابوری) تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز