در مراسم بزرگداشت احمد دامود عنوان شد؛

حامد بهداد: اشتباه، معجزه بازیگری!

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۳:۳۴
کد خبر: ۸۴۰۶۷۴
حامد بهداد: اشتباه، معجزه بازیگری!
حامد بهداد در مراسم بزرگداشت احمد دامود گفت: وقتی کتاب «متد اکتینگ» توسط احمد دامود ترجمه شد، یاد گرفتم معجزه در بازیگری در هنگام اشتباه پیش می‌آید و فهمیدم که اشتباه را باید در آغوش گرفت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم بزرگداشت احمد دامود، با اجرای فرهاد آئیش و هنرمندانی چون خسرو احمدی، حامد بهداد، بهزاد فراهانی، مائده طهماسبی، آتش تقی‌پور، محمدرضا نعیمی برگزار شد. 

حامد بهداد که از شاگردان احمد دامود بوده، اظهار کرد: همیشه یادم است که بچه‌ها از همه ایران دور هم جمع می‌شدند و همه سودای متد اکتینگ را داشتند و تحت لوای دانش همه این اساتید ما نیز تعلیم می‌دیدیم.

او در ادامه عنوان کرد: من تئاترهای مدرن آمریکا را تجربه می‌کردم و به خاطر علاقه کورکورانه‌ای که به بازیگران این مکتب داشتم، همیشه متد اکتینگ را پیگیری می‌کردم، اما همیشه حس می‌کردم چیزی کم بود.

بهداد ادامه داد: کتاب متد اکتینگ توسط احمد دامود که ترجمه شد، یاد گرفتم معجزه در بازیگری در هنگام اشتباه پیش می‌آید و فهمیدم که اشتباه را باید در آغوش گرفت.

این بازیگر همچنین گفت: همین‌جا بود که من دریوزه و گدای دانش احمد دامود شدم و به ایشان سلام استاد گفتم که همه شاگردی‌ها از همین عبارت شروع می‌شود.

 

نظر شما