ویژه رمضان مردم بالکان؛

«ماتادور» به آلبانی می رود

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۲۹۷
«ماتادور» به آلبانی می رود
مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی از کانال بالکان شبکه سحر با زیرنویس به زبان آلبانیایی در کنداکتور پخش قرار گرفته است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  «آربن» وظیفه زبانگردانی و ترجمه این سریال را که به جایگزینی «مادرانه» از ساعت 19:00 به وقت تهران روزهای دوشنبه تا جمعه پخش می شود، برعهده دارد . 

«ماتادور» روایت یک مقام اروپایی است که برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد که در زمینه ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت در کشورهای توسعه فعال هستند ، برای برهم ریختن برنامه های این کنفرانس در ایران دست به خرابکاری های تروریستی خطرناک می زنند. نیروهای پلیس برای جلوگیری از خرابکاری های این تروریست ها وارد عمل می شوند و .... 

بازیگران «ماتادور» عبارتند از: سام درخشانی، پوریا پورسرخ ، علیرام نورایی ، شقایق فراهانی ، پولاد کیمیایی ، مجید مشیری ، لیندا کیانی ، سیروس همتی ، تیرداد کیانی و مجید واشقانی.  

این سریال در 10 قسمت 40 دقیقه ای هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان از  دوشنبه 16 اردیبهشت ، بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز