به روایت پرس تی وی؛

یوتیوب و ادعای واهی آزادی بیان

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۸۳۱
یوتیوب و ادعای واهی آزادی بیان
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) با نگاهی به بسته شدن دسترسی شبکه پرس تی وی به حساب های یوتیوبی خود به بررسی اثبات وجود آزادی بیان در آمریکا فقط برای صداهای همراه با حاکمیت این کشور می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری ضمن بررسی ویدئوهایی که در کانال‌های یوتیوبی پرس‌تی‌وی قرار می‌گرفته و مروری بر حساسیت زایی رویکرد این ویدیوها برای آمریکایی ها،  «صدای بی صدایان» را به عنوان شعار پرس تی وی و اقدام یوتیوب در مخالفت با این شعار  مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در این برنامه همچنین با تاکید بر رعایت قوانین یوتیوب از سوی کانال ها و صفحات مرتبط با پرس تی وی به بررسی قوانین کلی این شبکه پرداخته و تطابق کانال‌های شبکه با این قوانین را مورد تبادل نظر قرار خواهد داد.

«ایران امروز» در ادامه به مرور اقدامات مشابه گوگل در مواجهه با سایر کانال هایی که لحن و نظر متفاوتی داشته و توان جذب مخاطب زیادی دارند پرداخته و در این زمینه جلوگیری از پخش ویدئوهایی از وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها و کارشکنی در اقدامات جنبش BDS نمایش می دهد.

آزادی استفاده از یوتیوب توسط گروه های تندرو نظیر داعش برای اهداف ضد انسانی و آزادی بیان برای گروه‌های تجزیه‌طلب و مخالف نظام جمهوری اسلامی در یوتیوب از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

این برنامه میزبان کارشناسانی همچون امیدعلی مسعودی دانشیار گروه تبلیغ و رسانه دانشگاه سوره، سید مصطفی موسوی فعال رسانه ای و محمدمهدی فرقانی عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:03 بامداد چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 07:00 و 20:00 ، پنجشنبه ساعت 09:00 و شنبه ساعت 12:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز