برای چندمین بار؛

مسدود شدن حساب توئیتر برخی از شبکه‌های تلویزیون

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲:۰۳
کد خبر: ۸۴۵۵۶۴
مسدود شدن حساب توئیتر برخی از شبکه‌های تلویزیون
مدیر وب سایت پرس تی وی از مسدود شدن حساب توئیتر پرس تی وی خبر داد و گفت: در عصر ارتباطات اقدام به مسدود کردن مسیرهای ارتباطی امری مضحک است و ما از راه های دیگر پیام خود را به دنیا مخابره می کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حبیب عبدالحسین مدیر وب سایت و رسانه های اجتماعی پرس تی وی گفت: روز گذشته حساب اخبار فوری پرس تی وی در توئیتر مسدود شد.

وی ادامه داد: ما به هیچ عنوان قوانین توئیتر را نقض نکردیم و صرفاً اخبار جهان را به صورت فوری و لحظه ای در توئیتر منتشر می کردیم.

عبدالحسین خاطر نشان کرد: مسدود سازی حساب های پرس تی وی در توئیتر برای بار سوم است که اتفاق افتاده و البته حساب کاربری برخی از اشخاص هم در پرس تی وی مسدود شده است.

وی با مضحک دانستن مسدود سازی در عصر ارتباطات از سوی شبکه های اجتماعی بیان کرد: این نقض کامل آزادی بیان است و مدعیان آزادی نشان می دهند که حتی تحمل شنیدن صدای متفاوت را ندارند چه برسد به شنیدن صدای مخالف.

مدیر رسانه های اجتماعی پرس تی وی همچنین تصریح کرد: مدعیان آزادی و حقوق بشر به راحتی دست به سانسور می زنند و با مسدود کردن حساب های پرس تی وی نشان می دهند که این رسانه تا چه میزان اثرگذار است.

عبدالحسین تأکید کرد: پرس تی وی راه خود را ادامه می دهد و از هر طریق ممکن پیام خود را به جهان مخابره می کند و در این مسیر نمی توانند در عصر ارتباطات با سانسور کردن مانع رسیدن صدای ما به دنیا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز