در «ماه خدا، راه رضا»؛

گزارشی از سفر زائر اهل تسنن به حرم امام رضا (ع)

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۴۵۹۷۵
گزارشی از سفر زائر اهل تسنن به حرم امام رضا (ع)
برنامه زنده «ماه خدا، راه رضا» ویژه برنامه کانال اردوی شبکه جهانی سحر با مشارکت آستان قدس رضوی هر سحرگاه در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «ماه خدا، راه رضا» اختصاص به پخش مراسم سحری ماه مبارک رمضان دارد که برای نخستین سال به صورت زنده از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود و هر روز گوشه ای از حال و هوای حرم امام رضا(ع) را به تصویر می کشد.

صحنہ ھای ناب، کم نظیر و دیدنی حضور زائران اردو زبان اھل تسنن و تشیع و برپایی نماز جماعت در حرم مطھر رضوی و خدماتی که آستان قدس به زائران و مهمانان ماه ضیافت الله امام رضا(ع) ارائه می کند گوشه هایی از گزارش های برنامه «ماه خدا، راه رضا» است.

در سحرگاه اخیر ماه رمضان، سفر یک زائر اھل تسنن از شھر «لاھور» پاکستان به مشھد مقدس و توسل او بہ حضرت ثامن الحجج(ع) برای شفای دخترش ، گزارشی بود که از برنامه «ماه خدا، راه رضا» پخش شد.

« ماه خدا؛ راه رضا» در ماه رمضان از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت زنده برای نخستین بار از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود. این برنامه قبل از اذان صبح، هر سحرگاه به مدت 60 دقیقه از آنتن کانال اردو پخش می شود.

علاوه بر دعاهای سحرگاهی و آیتم های متنوع درخصوص ماه رمضان، علماء و کارشناسان مذهبی درباره برکات ماه ضیافت الهی سخنانی ارائه خواهند کرد.

اجرای این برنامه بر عهده باقر رضا کاظمی و تهیه کنندگی آن را سید حسام الدین مهاجری انجام میدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز