به تهیه کنندگی فرهاد ناصح؛

«یاد تو» جشن رمضان متفاوت امسال در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۳:۱۵
کد خبر: ۸۴۸۴۷۱
«یاد تو» جشن رمضان متفاوت امسال در تلویزیون
برنامه تلویزیونی «یاد تو» ویژه برنامه‌ای است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ایران‌کالا در فضایی مفرح و شاد روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه تلویزیونی «یاد تو» که به نوعی می‌توان آن را برنامه‌ای در قالب «جشن رمضان» دانست در ایام ماه مبارک رمضان پس از افطار از شبکه «ایران‌کالا» به صورت زنده پخش می‌شود و با توجه به فضای مفرح و شادی که دارد می‌تواند برنامه مطلوبی برای مخاطبان در ساعات پس از افطار باشد.

با توجه به سیاست‌های شبکه «ایران‌کالا» برنامه تلویزیونی «یاد تو» با وجود جنبه‌های سرگرم‌کننده بودنش که دارای بخش‌های نمایشی و حضور مهمانان هنرمند است در تلاش برای بیان مسائل اقتصادی در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

«یاد تو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرهاد ناصح تولید می‌شود. ناصح دانش‌آموخته روانشناسی بالینی است که پیش از این تهیه‌کنندگی و کارگردانی دو سریال «کمی قابل تحمل» و «هم‌پیمان» را در کارنامه خود دارد که برنامه‌های «صدای پای ماه» و «سفر به خیر» را نیز 

این برنامه در ساختمانی ضبط می‌شود که در طبقه دوم آن تصویربرداری بخش‌های اصلی برنامه انجام می‌شود. «یاد تو» با چهار مجری در بخش‌های تخصصی، نمایشی و به شکلی گزارشی ضبط می‌شود که یک عروسک به نام «اجرت خان» نیز در بخش نمایشی این برنامه وجود دارد.

بنا بر این گزارش شب گذشته یکی از قسمت‌های این برنامه به صورت زنده روی آنتن شبکه «ایران‌کالا» رفت که در طبقه دوم ساختمان محل ضبط «یاد تو» افراد بسیاری به عنوان مهمان حضور داشتند و برنامه با اجرای آرزو جعفرپور آغاز شد و پس از آن امیرشهریار شاکری به همراه «اجرت خان» در میان مهمانان حضور داشتند که به مباحثی چون تعطیلی چند مغازه «شیرینی فروشی» و معضلاتی در این زمینه در قالب یک برنامه نمایشی پرداخته شد.

یکی دیگر از بخش‌های این برنامه که با عنوان «بازارچه» در زمان پخش «یاد تو» روی آنتن می‌رود شهریار سیدنیا به عنوان مجری حضور دارد و با مردم گفت‌وگو می‌کند که در این گفت‌وگو به مسائلی چون خرید و فروش برخی کالاها اشاره می‌شود.

شب گذشته امید جهان خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه «یاد تو» بود که با اجرای قطعاتی از آثار اخیرش فضای مفرحی را ایجاد کرد که با استقبال افراد حاضر در محل ضبط برنامه روبرو شد.

در این برنامه هر شب چند تن از کارشناسان و مسئولان مختلف نیز به عنوان مهمان حاضر می‌شوند که شب گذشته مرتضی سلامی (رئیس اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز) و حاجی رضا شاکرمی (دادستان کل استان البرز) مهمانان «یاد تو» بودند و در این برنامه آرزو جعفرپور به همراه مهدی توانا به بحث و گفت‌وگو با مهمانان پرداختند.

ضبط و پخش این برنامه حدود دو سال به طول انجامید که در نهایت عوامل در جمعی صمیمانه سالروز تولد امیر شهریار شاکری را جشن گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز