توصیه‌ی هیأت مدیره‌ خانه‌ تئاتر به انجمن بازیگران؛

برگزاری شب بازیگر بعد از بازنگری آئین‌نامه و اصلاح ساختار

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۲:۴۴
کد خبر: ۸۴۹۹۹۰
برگزاری شب بازیگر بعد از بازنگری آئین‌نامه و اصلاح ساختار
هیأت مدیره‌ی خانه‌ی تئاتر در پایان دومین جلسه از بررسی انتقادات به شانزدهمین دوره‌ی شب بازیگر به جمع‌بندی رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، هیأت مدیره‌ی مرکزی خانه‌ی تئاتر با حضور بهزاد فراهانی رییس هیأت مدیره‌ی انجمن بازیگران و دبیر جشن بازیگر و مریم رحیمی عضو هیأت مدیره‌ این انجمن به بررسی انتقادات و حواشی شانزدهمین دوره‌ این جشن پرداخت.

در پایان این جلسه هیأت مدیره‌ی مرکزی خانه‌ی تئاتر ضمن برحق دانستن برخی از این انتقادات و با احترام به استقلال انجمن‌های خانه‌ تئاتر و تاکید بر اهمیت مراسم شب بازیگر خصوصاً امر خطیر داوری - که با ذات تشکل‌های صنفی همخوان نیست- به انجمن بازیگران توصیه کرد برگزاری این مراسم را پس از بازنگری و به‌روز رسانی دقیق و جامع آئین‌نامه ادامه دهد تا کوچکترین خدشه‌ای از منظر صنفی به آن وارد نباشد. این پیشنهاد مورد استقبال و پذیرش رئیس هیأت مدیره‌ی این انجمن قرار گرفت.

در ادامه اعضاء هیأت مدیره اظهار امیدواری کردند بازرسان انجمن‌ها عملکرد و نظارت بهتر و دقیق‌تری در خصوص انجمن‌های خود داشته باشند. این هیأت همچنین از اعضای خانه تئاتر - به خصوص بازرسین محترم - درخواست کرد قبل از طرح موارد در فضاهای عمومی نقطه نظرات خود را در خانه مطرح کنند.

قابل ذکر است در جلسه‌ی هفته‌ گذشته‌ هیأت مدیره‌ مرکزی نیز علیرضا آرا به عنوان داور مستعفی پانزدهمین دوره‌ شب بازیگر حضور داشتند و توضیحات مفصل خود را ارائه کردند.

گفتنی است پس از برگزاری شانزدهمین مراسم شب بازیگر، اعتراضات و انتقادات نسبت به آئین‌نامه و شکل داوری این شب شدت گرفت که موجب واکنش هیأت مدیره و هیأت داوران این دوره شد. هیأت مدیره‌ی مرکزی با درخواست بخشی از معترضین در دو جلسه اقدام به بررسی این اعتراضات کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز