«مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر؛

رویکرد مراجع بین المللی به پدیده جنگ و تروریسم اقتصادی

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۶:۱۰
کد خبر: ۸۵۹۷۶۰
رویکرد مراجع بین المللی به پدیده جنگ و تروریسم اقتصادی
امشب در برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر موضوع جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی از منظر حقوق بین الملل و منشور ملل متحد مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه که از ساعت 22:00 به وقت تهران در مدت زمان 30 دقیقه با اجرای محمدرضا مهرافزا بر روی آنتن است، عنوان می شود: به مخاطره انداختن صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان از سوی هر کشوری امر غیر دیپلماتیک بوده و سازمان ملل متحد با وضع قوانین بازدارنده، شدیدترین برخوردها را با خاطیان می کند. حال با این توصیف می بینیم کشوری مثل آمریکا با طرح موضوع انحرافی که همیشه تحریم ها متوجه دولت ها است با وضع سرسختانه ترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران در واقع مردم ایران را دچار مشکلات کرده است و مصداق های مختلفی برای آن می توان برشمرد که جدید ترین آن کارشکنی در ارسال کمک های بین المللی برای سیل زدگان کشورمان است.

زرتشت علیزاده به عنوان کارشناس و تحلیل گر مسائل حقوقی از باکو به صورت تلفنی با بیان نمونه هایی بین المللی از این استراتژی مثل محاصره مردم یمن و سوریه و همراهی با مخالفان دولت مرکزی ونزوئلا ، به موضوع ابعاد گسترده تری می بخشد.

دکتر فرشاد گراوند استاد دانشگاه حقوق بین الملل نیز درتهران واستودیوی برنامه حاضر است و به نارسایی های غذایی و دارویی و عدم توانایی نهادها و موسسات مجری این امر برای کمک رسانی در اقصی نقاط جهان می پردازد.

«مجله حقوقی» سه شنبه 28 خرداد با معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی کشوری موفق در زمینه کاهش این فشارها ، به بیان مواضع و نظرات ایران از این حیث می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی پناه نجف زاده از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز