جمشیدی در سلام صبح بخیر:

مجری باید بتواند برنامه های مختلفی را اجرا کند

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹:۰۰
کد خبر: ۸۶۰۵۹۷
مجری باید بتواند برنامه های مختلفی را اجرا کند
شاهین جمشیدی مجری تلویزیون مهمان برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شاهین جمشیدی مجری تلویزیون مهمان برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما بود.

وی که افتخارسادات سعیدی و حسین کلهر از او میزبانی می کردند در ابتدا درباره برنامه تازه اش گفت: کسانی که «شب آفتابی» را تماشا کرده اند می دانند محتوایی که این برنامه دارد قطعا یک جایی به دردشان می خورد و بازخوردهایی که گرفته ایم این را تایید می کند.

وی افزود: کسانی که دلشان می خواهد به موفقیت برسند این وقت را بگذارند و یکی دو شب در هفته این برنامه را تماشا کنند. چرا که ما در این برنامه به تهیه کنندگی آقای طالبی امید و آگاهی را رواج می دهیم و هرگز ادعا نمی کنیم در سایر حوزه ها همه چیز خوب است بلکه می گوییم در همین شرایط دشوار اقتصادی چطور می توانیم موفق باشیم.

این مجری تصریح کرد: گاهی ما خوشمان می آید در بارش اخبار بد قرار بگیریم. جرا دلار گران شد، چرا اینطور شد و چرا آنطور شد و... ما که تعیین کننده اینها نیستیم و قرار نیست در طول روز مدام خود را در معرض این اخبار قرار بدهیم و از کارمان بازبمانیم. 

جمشیدی درباره اجرای برنامه هایی در ژانرهای مختلف گفت: یک مجری باید بتواند برنامه های مختلفی را اجرا کند. من دوست دارم در حوزه کارآفرینی هم کار کنم. ما این محتوا را متنوع و جذاب تر به مردم منتقل می کنیم و حتی در بین مخاطبانمان پیش آمده که کارخانه داران بزرگ به ما پیام می دهند و به خاطر مشکل در حوزه بازاریابی کمک می خواهند.

وی یادآور شد: ما آدمهایی را در «شب آفتابی» آورده ایم که در این شرایط اقتصادی که همه غر می زنیم کسب روزی حلال می کنند و به سوددهی رسیده اند.

این مجری همچنین اظهار کرد: عاشق برنامه های گفتگومحور چالشی ام این چالش را هم در برنامه گلخانه داشتیم. برنامه جریان هم از این قائده مستثنی نبود و حالا هم که شب آفتابی را دارم.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 7 تا 9:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز