شبکه پرس تی وی؛

گپی با «ریچارد سوم» در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۶۲۱۵۰
گپی با «ریچارد سوم» در تلویزیون
پخش مجموعه برنامه جدید «مجله هنری ایران» (Iran Art Mag) با موضوع بررسی نمایشنامه «ریچارد سوم» از شبکه پرس تی وی آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مجموعه به تهیه کنندگی بهروز نجفی و کارگردانی مجتبی مقامی با هدف انعکاس رویدادهای هنری ایران در 13 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده و به نمایش رویدادهای هنری در حوزه های مختلف تئاتر، سینما، موسیقی و ... و حواشی آن می پردازد.

اولین قسمت این مجموعه به بررسی نمایش «ریچارد سوم» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا نعیمی و با بازی حامد کمیلی، شقایق فراهانی و ... می پردازد. در این برنامه ضمن نمایش بخش هایی از این تئاتر، با عوامل آن از جمله کارگردان و بازیگران گفت و گو خواهد شد.

ریچارد سوم (Richard III) نمایشنامه‌ای تاریخی اثر ویلیام شکسپیر است که داستان تراژیک به قدرت رسیدن شاه ریچارد سوم و سقوط وی را روایت می کند. نمایش‌نامه ریچارد سوم، پُرشخصیت‌ترین نمایش در میان نمایش‌نامه‌های شکسپیر است و ماجراهای آن در اواخر سده شانزدهم میلادی براساس نحوه ظهور و سقوط شاه ریچارد سوم نوشته شده‌است.

قسمت اول «مجله هنری ایران» سه شنبه 4 تیر ماه ساعت 23:55 از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 08:20، پنجشنبه ساعت 13:20، جمعه ساعت 04:00 و 18:20، شنبه ساعت 17:20 و یکشنبه ساعت 15:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز