در پرس تی وی؛

مروری بر واکنش های بین المللی نسبت به سرنگونی پهپاد آمریکایی

۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۳۱۷۳
واکنش های بین المللی نسبت به سرنگونی پهپاد آمریکایی و سیاست آمریکا در خاورمیانه بعد از سرنگون شدن پهپاداین کشور عناوین موضوعات مورد بررسی در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان به بررسی سیاست آمریکا در خاورمیانه بعد از سرنگون شدن پهپاد این کشور پرداخته و تنش های اخیر میان آمریکا و ایران و واکنش کشورهای عربی مانند عربستان و امارات در محکوم کردن اقدام ترامپ برای عدم حمله نظامی به ایران را مورد واکاوی قرار می دهد.

در ادامه این برنامه تاثیرات درگیری نظامی ایران و آمریکا بر دیگر کشورهای منطقه و گفت وگوی تلفنی ترامپ و بن سلمان بر سر مسئله ایران مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«جریان خاورمیانه» همچنین ضمن گفت و گو در مورد واکنش های بین المللی نسبت به سرنگونی پهپاد آمریکایی به بحث و بررسی پیرامون موضوعاتی همچون تصمیم ترامپ برای حمله نظامی به ایران، واکنش کشورهای جهان و اتحادیه اروپا در قبال تصمیم آمریکا برای حمله به ایران، واکنش ایران در قبال تهدیدات آمریکا و واکنش روسیه و شخص ولادمیر پوتین نسبت به احتمال درگیری نظامی ایران و آمریکا خواهد پرداخت.

«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 8 تیر ماه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز