در پرس‌تی‌وی؛

عملکرد شاهزاده سعودی قاتل بررسی می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۳:۲۶
کد خبر: ۸۶۵۷۴۳
عملکرد شاهزاده سعودی قاتل بررسی می شود
گزارش سازمان ملل از دست داشتن مسئولان بلندپایه عربستان از جمله محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ماجرای قتل جمال خاشقچی در برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، ضمن اشاره به درخواست گزارشگر ویژه سازمان ملل مبنی بر انجام تحقیقات بیشتر از بن سلمان درخصوص قتل جمال خاشقچی به بررسی فایل صوتی کشف شده در سفارت عربستان در ترکیه که مربوط به دقایقی قبل از کشته شدن جمال خاشقچی است می پردازد.

در این برنامه همچنین نقش ماهر عبدالعزیز مطرب، افسر سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان و از شخصیت های نزیک به بن سلمان در ترور خاشقچی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پیرامون واکنش جامعه بین المللی نسبت به گزارش سازمان ملل و دست داشتن مقامات عربستان در قتل خاشقچی گفت و گو و تبادل نظر صورت می گیرد.

«از قلم افتاده» ، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 و شنبه ساعت 01:20 و 09:20 ، یکشنبه ساعت 21:20 ، دوشنبه ساعت 15:20 و سه شنبه ساعت 18:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز