تصمیم جدی تارانتینو برای بازنشستگی

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۵:۴۳
کد خبر: ۸۶۶۶۵۲
تصمیم جدی تارانتینو برای بازنشستگی
​کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور سینما مصمم‌تر از همیشه برای بازنشستگی است و می‌گوید در فیلمسازی هرآنچه باید انجام می‌داده را انجام داده‌ است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «کوئنتین تارانتینو» چند سالی است از بازنشستگی پس از دهمین فیلم بلند خود سخن می‌گوید.‌ «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time in Hollywood) نهمین فیلم بلند اوست و در صورتی که سر حرف خود باقی بماند، تنها یک فیلم بلند دیگر خواهد ساخت و سپس با کارگردانی خداحافظی می‌کند. برخی هواداران در این مسئله تردید دارند اما نویسنده و کارگردان برنده‌ی اسکار به نظر مصمم‌تر از همیشه است.

تارانتینو در مصاحبه با مجله‌ی GQ استرالیا می‌گوید: «به‌نظر خودم تمام کارهایی را که می‌توانستم برای فیلم و سینما انجام بدهم انجام داده‌ام. من خودم را در حال نوشتن کتاب یا نمایشنامه در آینده تصور می‌کنم. حتی شاید  ۱۰ فیلم هم نسازم و در همین‌جا کارم را تمام کنم باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.».

«روزی روزگاری در هالیوود» نامه‌ عاشقانه‌ تارانتینو به فیلمسازی در دورانی توصیف شده که کارگردان را شیفته‌ سینما کرد. در این فیلم که می گذشته در کن به نمایش درآمد و شخصی‌ترین اثر فیلمساز شمرده می‌شود، ستارگانی چون «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی» و «آل پاچینو» ایفای نقش کرده‌اند.

تارانتینو در پاسخ به این سؤال که آیا پس از «روزی روزگاری در هالیوود» از فیلمسازی دست می‌کشد یا نه می‌گوید: «خوب… اگر با استقبال خوبی مواجه شود، شاید تا فیلم دهم پیش نروم. شاید همین الان کارم تمام شود! شاید پیش از موعد کارم تمام شود. خواهیم دید.».

تارانتینو مزاح نمی‌کند، دست کم «برد پیت» چنین فکر می‌کند. این بازیگر که در «حرامزاده‌های بی‌شرف» هم با این کارگردان همکاری کرده است، در مصاحبه با مجله می‌گوید: «نه، فکر نمی‌کنم فریبی در کار باشد. به نظر من خیلی جدی است. من هم از این مسئله پیش او اظهار تأسف کرده‌ام، اما او دقیقاً می‌داند چه زمانی به فیلمسازان منحرف شده از راه شبیه شده است. البته برنامه‌های دیگری هم دارد و قرار نیست برای مدت طولانی خداحافظی کند.».

«روزی روزگاری در هالیوود» که بر اساس ۶۵ نقد از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرده، و با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری بدون احتساب مخارج بازاریابی به تولید رسیده، در تاریخ ۲۶ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز