در حاشیه توهین به قوم بلوچ در برنامه «هفت»؛

فراستی ول کن ماجرا نیست!

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۹:۵۲
کد خبر: ۸۶۸۸۲۰
مسعود فراستی خطاب به عوامل فیلم «شبی که ماه کامل شد» گفت: بیخودی رد گم نکنید، شرم هم چیز خوبی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ مسعود فراستی خطاب به عوامل فیلم «شبی که ماه کامل شد» گفت: گویا کسانی که منافع ملی را نمی فهمند اما منافع شخصی خود را خوب می فهمند و پول (بخصوص پول آلوده) را و فرق انقلاب و ضد انقلاب، جنگ تحمیلی و ضد جنگ، فرق مردم و دشمن را هم نمی دانند و نمی خواهند بدانند؛ مذبوحانه سعی می کنند با فرار به جلو، نقد رادیکال فیلم ضد ملی «شبی که ماه کامل شد» را که آب در خوابگه مورچگان ریخته و منافعشان را به خطر انداخته، با دستاویز واهی توهین به قوم بلوچ، از بُرد بیندازند و به محاق بکشانند.

همینجا یادآوری کنم من در برنامه «هفت» علیه خانواده و خاندان ریگیِ فیلم حرف زدم که همگی یا تروریستند یا حامی تروریسم. بلوچ ها نیز در فیلم یا طرفدار ریگی اند یا در برابر اعمال ضد انسانی او در انفعال کامل اند. من نه علیه قوم بلوچ حرف زدم و نه علیه طایفه بزرگ ریگی که خود قربانی عبدالمالک ریگی و یارانش بودند. من به قوم مظلوم بلوچ در دفاع از مرز و بوممان احترام می گذارم. آنها بخشی از ایران بزرگ ما هستند و پاره تن این کشور.

اما فیلم شبی که ... هم ضد ملی است هم ضد انسانی. و هم ضد قوم بلوچ. فیلم علیه نیروهای امنیتی– اطلاعاتی کشور است. فیلم ، اسلام ستیز نیز هست. و در مقابل توهین به اسلام از زبان ریگی که آن را دین خشونت و جنگ می نامد سکوت کرده و عشق فیلم هندی را جایگزین می سازد ، و تا به آخر از ریگی و برادران و مادرش حمایت می کند.

در ضمن تهیه کننده فیلم هم خوب است از رابطه خود با متهم به غارت سرمایه های ملی که از پیشکسوتان پول آلوده در سینما بوده حرفی بزند و از او تبری بجوید. بیخودی رد گم نکنید و آب را گل آلود نسازید ، که علیه خودتان خواهد شد. شرم هم چیز خوبی است. نیست؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز