در «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر؛

برجام پیروزی بزرگ سیاسی و اخلاقی ایران در تاریخ

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۹:۲۲
کد خبر: ۸۷۱۲۳۲
برجام پیروزی بزرگ سیاسی و اخلاقی ایران در تاریخ
برنامه «انداز جهان» امروز کانال اردوی شبکه سحر به سخنان رئیس جمهوری ایران در جمع پرشور مردم خراسان شمالی درباره تحولات اخیر ، تنش در رابطه ایران و آمریکا و مسئله برجام می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانال اردوزبان شبکه جهانی سحر در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، در برنامه میزگرد سیاسی خود با عنوان «انداز جهان» امروز به سخنان رئیس جمهوری کشورمان در استان خراسان شمالی اختصاص دارد.

این برنامه به سخنان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نشست شورای اداری و برنامه ریزی استان خراسان شمالی می پردازد که درباره تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران گفت :

آمریکایی‌ها ۱۴ ماه است سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده اند که اگر این تحریم‌ها را برای هر ملتی به کار می‌گرفتند آن ملت را از پا در می‌آورد، اما ملت ایران پا برجا ایستادند و آمریکا شکست خورد.

این برنامه همچنین به سخنان رئیس جمهوری ایران درخصوص نمایش قدرت ایران در عرصه بین المللی می پردازد . حسن روحانی دیروز تاکید کرد: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی قدرت دفاعی و در مذاکرات برجام، قدرت سیاسی و حقوقی خود را به نمایش گذاشت.

رئیس جمهور و هیات همراه روز گذشته برای افتتاح چندین طرح عمرانی به خراسان شمالی سفر کرده است.

برنامه «انداز جهان» به تهیه کنندگی محسن روخ دوست و کارشناسی محتوایی حسام الدین مهاجری تهیه و تولید می شود.

«انداز جهان» امشب ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردو پخش می شود.

بازپخش آن ساعت های 2:34 بامداد فردا سه شنبه 24 تیرماه و 13:14 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز