در پرس تی وی؛

نقدی بر تحریم های آمریکا علیه برخی اعضای پارلمان لبنان

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۴:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶
نقدی بر تحریم های آمریکا علیه برخی اعضای پارلمان لبنان
تحریم های آمریکا علیه برخی از اعضای پارلمان لبنان و شکست طرح پیشنهادی معامله قرن در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر قرار دادن اسامی وفیق صفا عضو برجسته حزب ا... و دو نماینده پارلمان لبنان به نام های امین شری و محمدحسن رعا در فهرست تحریم های خود به اتهام ارتباط با حزب ا... به واکاوی دلایل این اقدام و واکنش این دو نماینده در قبال این تصمیم و تاکید آنها بر مواضع ضد صهیونیستی خود می پردازد.

این برنامه در ادامه واکنش دولت لبنان نسبت به تصمیم اخیر وزارت خزانه داری آمریکا را مورد نقد و بررسی قرار داده و به گفت و گو پیرامون جایگاه حزب ا... در لبنان و دلایل ترس آمریکا و اسرائیل از آن خواهد پرداخت.

همچنین در این برنامه، شکست طرح پیشنهادی معامله قرن که توسط کوشنر ارائه شده بود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این راستا مروری بر شکست کنفرانس منامه با موضوع طرح معامله قرن، اعطای امتیازات کامل به رژیم صهیونیستی در راستای این طرح، اقدامات کوشنر و ترامپ و سرمایه گذاری های آنان برای طراحی معامله قرن و تحریم این نشست از سوی تمامی گروه های فلسطینی از جمله تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله مهمترین محورهای مورد بررسی خواهد بود.

«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 29 تیر از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز