در «ما مردم» پرس تی وی؛

واکاوی اقدامات اخیر ترامپ علیه نمایندگان اقلیت ها

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۵:۰۲
کد خبر: ۸۸۰۱۳۱
واکاوی اقدامات اخیر ترامپ علیه نمایندگان اقلیت ها
در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی بحث و گفت و گو پیرامون جدال دونالد ترامپ با نماینده شهر بالتیمور در کنگره آمریکا و واکاوی اقدامات اخیر وی علیه نمایندگان اقلیت ها در کنگره صورت می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به حمله توییتری ترامپ به ایلیجا کورنینگز نماینده دموکرات آمریکایی-آفریقایی و انتقاد از وجود فساد در شهر بالتیمور و دیگر شهرهای تحت اداره دموکرات ها به نقد و بررسی سخنان نژادپرستانه ترامپ علیه برخی از نمایندگان کنگره آمریکا و واکاوی اهداف وی از این اقدامات تفرقه افکنانه می پردازد.

در این راستا با نگاهی به واکنش جمهوری خواهان علیه سیاست ها و اقدامات ترامپ در هفته های اخیر، تلاش های دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر سفر عمران خان، نخست وزیر پاکستان به آمریکا و ملاقات وی با ترامپ، اهداف پشت پرده این سفر از جمله قطع کمک های مالی آمریکا به پاکستان در سال گذشته را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

در این بخش اهداف آمریکا و افغانستان از حضور در پاکستان مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه «ما مردم» شنبه 12 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز