از پرس تی وی؛

نگاهی به حمله موشکی انصارا... یمن به شهر الدمام

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۴:۵۲:۰۰
کد خبر: ۸۸۲۰۹۹
نگاهی  به حمله موشکی انصارا... یمن به شهر الدمام
برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی وی حمله موشکی انصارا... یمن به شهر الدمام در شرق عربستان سعودی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به حمله انصارا... یمن با موشک جدید دوربرد به یک هدف نظامی مهم در الدمام که در پاسخ به حملات و جنایات عربستان سعودی و ریختن خون مردم بیگناه یمن صورت گرفت، به نقد و گفت و گو پیرامون جنگ عربستان و متحدانش با یمن از زمان شروع این جنگ و ناتوانی عربستان در رسیدن به اهدافش و پایان دادن به این جنگ می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن واکاوی تصمیم امارات برای خروج نیروهایش از یمن، تبعات خروج نظامی امارات از یمن برای عربستان و مشکلاتی که برای این کشور ایجاد می کند مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

نگاهی به روابط عربستان و امارات و اختلافات اخیرا میان این دو کشور و مروری بر تلاش های مقامات عربستانی برای منصرف کردن امارات از تصمیمش برای خروج از یمن نیز از دیگر مسایل مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 19 مرداد از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز