بررسی وضعیت گیشه سینما در نیمه دوم سال؛

وضعیت فروش سینما در نیمه دوم سال اسفناک است!

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۳۷۹
وضعیت فروش سینما در نیمه دوم سال اسفناک است!
حمیدرضا ناجیان، مدیر پردیس سینمایی ایران، گفت: با توجه به اینکه فیلم طنز و کمدی خوبی برای نیمه دوم سال نداریم، وضعیت اسفناکی برای گیشه سینما پیش‌بینی می‌شود.

حمیدرضا ناجیان، مدیر پردیس سینمایی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت فروش فیلم‌های در حال اکران گفت: متاسفانه ما همین الان به شدت دچار افت فروش شدیم. در واقع بعد از «تگزاس 2» فیلم «ایکس لارج» نتوانست جواب مخاطبان را بدهد و مورد استقبال قرار گیرد.

وی در ادامه با پیش بینی وضعیت فروش فیلم‌ها در نیمه دوم سال بیان داشت: باتوجه به بررسی‌هایی که در مورد فیلم‌های در نوبت کردیم، آینده‌نگری که نسبت به نیمه دوم سال داریم این است که وضعیت اسفناکی پیش روی‌مان خواهد بود چراکه خوراک سینماها فیلم های طنز و کمدی است و ما باتوجه به فرا رسیدن محرم و صفر در ماه‌های پیش رو فیلم کمدی نداریم.

ناجیان ادامه داد: فیلم‌هایی مثل «سرخپوست» بسیار ارزشمند هستند اما عامه مردم تمایلی به دیدن این ژانر از فیلم ندارند. باید قبول کنیم با توجه به وضعیت کنونی سلیقه مردم جوری شده که فقط برای خندیدن به سینما می‌آیند.

حمیدرضا ناجیان با اشاره به تغییر سلیقه مردم بیان داشت: تهیه‌کنندگان فکر می‌کنند هر فیلم طنزی که بسازند می‌فروشد اما واقعیت این است مردم به هر کمدی نمی‌خندند و سلیقه‌شان تغییر کرده است. برای مثال تغییر سلیقه مردم را می‌توان در استقبال مردم از فیلم «ایکس لارج»، که ساخت آن برای 10 سال پیش بود، دید.

مدیر سینما ایران تصریح کرد: مشکل این است ما فیلم‌های طنز داریم اما آنها را برای مناسبت‌های خاص مثل نوروز، عید فطر و... نگه می‌داریم. شورای صنفی باید یک سیاستی بگذارد و مجاب کند فیلم‌های خوب به نسبت در طول سال اکران شوند. اگر شرایط به همین وضع ادامه پیدا کند ما متضرر می‌شویم و دخل و خرج‌مان جور در نمی‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز