بررسی وضعیت گیشه سینما در نیمه دوم سال؛

فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران نکنیم!

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۹۷۸
فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران نکنیم!
داریوش بابائیان، تهیه‌کننده سینما، می‌گوید: همه ژانرها مخاطب خاص خود را دارند، فقط باید براساس اصول و قوانین درست اکران شوند. شورای صنفی نباید فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران کند بلکه در هر فصلی همه نوع ژانر قرار دهد.

داریوش بابائیان، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با پیش‌بینی وضعیت فروش گیشه سینما در نیمه دوم سال گفت: اکنون فیلم‌های کمدی و اجتماعی بسیار خوبی در نوبت اکران داریم و نمی‌توان گفت در نیمه دوم سال وضعیت خوبی در گیشه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته باید گفت قرار نیست وضع سینما همیشه خوب باشد. به هر حال ماه‌های محرم و صفر را در پیش داریم که طبیعی است با کاهش فروش روبه‌رو شویم. بعضی فصل‌ها سینما هم از نظر تعداد مخاطب هم از نظر فروش پررونق است بعضی فصل‌ها نه.

تهیه‌کننده فیلم «چپ دست» با اشاره به اینکه فیلم‌های اجتماعی در سال‌های اخیر بسیار موفق بودند بیان داشت: اینکه بعضی سینماداران می‌گویند فیلم‌های کمدی سینما را روی پا نگه داشته کاملا غلط است. اگر اینگونه است پس «شبی که ماه کامل شد»، «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» را اکران نکنند. موضوع این است همه ژانرها مخاطب دارند فقط باید براساس اصول و قوانین درست اکران شوند. شورای صنفی نباید فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران کند، سینماهای ما در هر فصل باید فیلم اجتماعی، کمدی، کودک و... داشته باشند تا خوراک مخاطب تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز