بررسی کلاس های آموزش بازیگری؛

با افزایش سن بازیگران باید به سراغ تئاتری ها و هنرجویان برویم!

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۹۶۳
با افزایش سن بازیگران باید به سراغ تئاتری ها و هنرجویان برویم!
سعید سعدی تهیه کننده سینما گفت: با توجه به اینکه سن بازیگران در حال افزایش است ما تهیه کنندگان، مدیران سیما و ... باید به فکر جایگزین کردن بازیگران جوان باشیم تا مشکلات این مسئله، گریبان گیرمان نکند.

سعید سعدی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد  میزان تزریق بازیگران تئاتری به سینما و تلویزیون گفت: خوشبختانه یکی دوسال اخیر ورود بازیگران تئاتر به سینما و تلویزیون خوب بوده و حتی در جشنواره های مختلف دیدیم این بازیگران بسیار خوش درخشیدند مانند نوید محمدزاده که نمونه یک تئاتری موفق در سینما است. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سن بازیگران در حال افزایش است ما تهیه کنندگان، مدیران سیما و ... باید به فکر جایگزین کردن بازیگران جوان باشیم تا هر بازیگری نقش مناسب خودش را بازی کند نه اینکه یک نقش جوان را به بازیگر سن بالا و برعکس بدهیم. در واقع باید هر از گاهی بین بازیگران خانه تکانی کنیم و بازیگران جدیدی را به سینما و تلویزیون معرفی کنیم. در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور با معضلاتی که الان هم کم و بیش با آن درگیر هستیم روبه رو می شویم.

تهیه کننده فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» با بیان اینکه بازیگران تئاتری عملکرد بهتری نسبت به هنرجویان کلاس های آموزشی دارند گفت: قطعا با توجه به شرایط کاری که تئاتر دارد بازیگران آن آموزش دیده تر هستند. هر بازیگر تئاتری که خاک صحنه خورده باشد قطعا می تواند در تلویزیون و سینما هم موفق باشد. در واقع نحوه کار در تئاتر بازیگر را ورزیده بار می آورد.

سعدی در پایان با اشاره به کلاس های آموزش بازیگری تصریح کرد: من از تهیه کنندگانی هستم که در پروژه هایم از هنرجویان کلاس های آموزش بازیگری هم استفاده می کنم. برای مثال در کار «مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدی، تیم کارگردانی ما به این آموزشگاه ها رفت و تمام بازیگران نوجوان فیلم را از بین آن هنرجویان انتخاب کرد. همه بچه ها خوب و بااستعداد بودند به طوری که مشخص است آینده ای روشن در انتظار آنها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز