«نقطه تواصل» شبکه العالم بررسی می کند ؛

هشتگ شبکه های اجتماعی بحرین در اعتراض به شرایط نامناسب زندان های این کشور

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۸۸۸۱۵
هشتگ شبکه های اجتماعی بحرین در اعتراض به شرایط نامناسب زندان های این کشور
«نقطه تواصل» شرایط نامناسب زندان های بحرین و اعتراض کاربران فضای مجازی این کشور به این موضوع را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شبکه العالم با دعوت از حجت الاسلام حسین الحداد، کارشناس بحرینی، سخنان کذب یکی از نمایندگان بحرینی درباره شرایط مناسب زندان های بحرین و تشبیه آن به هتل پنج ستاره را به چالش می کشد. 

وی در پاسخ به سوال مجری در این خصوص می گوید؛ من چند سال در این زندان های بحرین بودم و شرایط در آن برای زندانی ها بسیار نامناسب است. به عنوان مثال در سلول 4 نفره 10 نفر را حبس می کنند و در سلول هایی با ظرفیت 6 نفر 14 نفر را قرار می دهند و در صورت اعتراض آن ها را به انفرادی می فرستند و باید گفت به نظر من این زندان ها به هتل های 10 ستاره شبیه است!!

کارشناس برنامه همچنین اشاره می کند که کاربران شبکه های اجتماعی بحرین با پخش تصاویری دلخراش از زندان های بحرین که پنج هزار زندانی سیاسی در آن قرار دارد که ششصد نفر از آنها اعتصاب غذا کرده اند، هشتگ ها و فعالیت هایی به راه انداخته اند  او در این خصوص توضیحاتی برای مخاطبان ارائه می کند. 

حسین الحداد یادآور می شود؛ شکایت رهای زیادی به سازمان های حقوق بشری شده است و هیچکدام پاسخگو نیستند و قبلا هم گفته ام تا زمانی که این سازمان ها سیاسی هستند و دنباله رو نظام های دیکتاتوری هستند هیچ کاری انجام نداده و هیچ کمکی به بشریت نمی کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز