تشکیل شورای قرآن و معارف معاونت صدا

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۸:۳۱
کد خبر: ۸۹۲۶۷۳
تشکیل شورای قرآن و معارف معاونت صدا
معاون معاون صدای رسانه ملی در احکام جداگانه ای دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  در اجکام صادره از سوی دکترحمید شاه آبادی مجتبی ایزدی،  مدیر شبکه رادیویی قرآن به عنوان دبیر شورا و علیرضا بکایی ، سید باقر پیشنمازی،حجت السلام والمسلمین اسدالله طاهر رضی و محمد حسین سعیدیان به عنوان اعضای حقیقی و همچنین احمد ابوالقاسمی مشاور قرآنی معاون صدا و محسن کاویانی سرپرست شبکه رادیویی معارف به عنوان اعضای حقوقی این شورا منصوب شدند.

 در حکم معاون صدای رسانه ملی خطاب به دبیر این شورا، احصاء و تدوین سیاست‌های اصلی و جهت گیری های کلان معاونت صدا در حوزه قرآن و معارف مبتنی بر منویات  مقام معظم رهبری مدظله العالی و مصوبات شورای عالی سیاستگذاری سازمان اشاره شده است.

در حکم صادره از سوی معاون صدای رسانه ملی، وظایف این شورا در 3 بند و برمبنای ارایه ایده و قالب های نو و بر اساس هماهنگی و هم افزایی شبکه های مختلف رادیویی در قالب برنامه سازی با استفاده از حوزه های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

 مجتبی ایزدی دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا هم در خصوص تشکیل این شورا به روابط عمومی معاونت صدا گفت:نظام حاکمیتی ما مبتنی بر معارف اسلامی و قرآنی است و انتظار این است برنامه های مختلف شبکه های صدا و سیما در تعارض با این معارف نباشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز