فرحناز منافی ظاهر مطرح کرد؛

سینما و تلویزیون بازیگر می‌خواهد نه بینیِ عمل کرده!

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۶:۲۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۲۷۱۵
سینما و تلویزیون بازیگر می‌خواهد نه بینیِ عمل کرده!
فرحناز منافی ظاهر گفت: سینما و تلویزیون ما به بینی عملی و گونه برجسته نیاز ندارد بلکه بازیگر کاربلد می‌خواهد تا خودش را زنده نگه دارد.

فرحناز منافی ظاهر، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد فعالیت های اخیرش گفت: در حال حاضر سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست را کار کردم که در 40 قسمت 45 دقیقه ای برای شبکه سه سیما تولید شده است. همچنین سریال 15 قسمتی «پسران عزیز» را به کارگردانی مسعود رشیدی کار کرده ام.

وی با اشاره به میزان فعالیتش در سال های اخیر گفت: نمی توان گفت کم کار بودم چون در تمام این سال ها سریال، تله فیلم و فیلم سینمایی زیادی کار کردم اما بخش زیادی از آنها پخش نشده است. شاید به همین دلیل است که چهره ام در قاب تلویزیون و پرده سینما کمتر دیده شده است.

بازیگر سریال «امام علی (ع)» در مورد علت اصلی کم کاری بازیگران بیان داشت: تنها دلیل اینکه بازیگران یک دوره ای می روند و کاری به آنها پیشنهاد نمی شود نابسامانی اقتصادی است. الان تهیه کنندگان پول ندارند به بازیگر بدهند. برای مثال من جلسه ای 4 تا 5 میلیون تومان دستمزد می گیرم که البته تا حالا شده که 3 میلیون هم قبول کردم. اما همین مقدار را هم به دلیل مسائل اقتصادی تهیه کنندگان نمی توانند بدهند.

وی ادامه داد: از طرفی جوانانی که علاقه به دیده شدن و بازیگری دارند به تهیه‌کنندگان پول‌های کلانی می‌دهند تا در فیلم و سریالی بازی کنند. طبیعی است که تهیه کننده از این مدل بازیگران استفاده می کنند. باید به این نکته هم توجه کرد که این افراد اصلا بازیگر نیستند و حضور آنها در تلویزیون و سینما توهین به شعور مخاطب و بیننده است. سینما و تلویزیون ما به بینی عملی و گونه برجسته نیاز ندارد بلکه بازیگر کاربلد می‌خواهد. محبوبیت در این است که کارت را خوب ارائه دهی و اخلاق مدار باشی تا بتوانی در این عرصه دوام داشته باشی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز