فریبا نادری خبر داد؛

زمان پخش «از سرنوشت» مشخص شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۹۳۳۴۰
زمان پخش «از سرنوشت» مشخص شد
سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان برای پخش در آبان ماه سال جاری آماده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان آبان ماه سال جاری روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش کردند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است.

قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. 

عوامل فصل دوم این سریال نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: منصور شهبازی، گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز