در شبکه چهار سیما؛

تکنیک های ارزیابی سلامت جنین در «پایان ناباروی»

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۰:۲۸
کد خبر: ۸۹۷۴۳۰
تکنیک های ارزیابی سلامت جنین در «پایان ناباروی»
ششمین قسمت ازمجله تخصصی «پایان ناباروی» امشب با موضوع «تکنیک های ارزیابی سلامت جنین و نقش آن در افزایش موفقیت درمان ناباروری» به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در ششمین قسمت از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» که امشب 23 شهریورماه با اجرای مینا هاشمی ساعت 19 به روی آنتن می رود، «تکنیک های ارزیابی سلامت جنین و نقش آن در افزایش موفقیت درمان ناباروری»با حضور دکتر مریم رفعتی متخصص ژنتیک و عضو هیات علمی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. خانم دکتر رفعتی، متخصص ژنتیک، به زبان ساده توضیح خواهند داد که استفاده از تکنیک‌های جدید ژنتیکی، چقدر و چگونه در بالا رفتن شانس موفقیت درمان ناباروری به روش آی وی اف یا میکرواینجکشن نقش دارند.

در بخش دیگری از برنامه، دکتر فاطمه حسینی نسب پزشک و عضو تیم تخصصی مرکزدرمان ناباروری ابن سینا هم توضیحاتی را در خصوص ارزیابی سلامت جنین ارائه میدهند.

در آیتم «مادرانه» این هفته «پایان ناباروری» زینب محبوبی راوی داستان واقعی و دست نوشته مادرانی می شود که  برای فرزندآوری مسیر طولانی و سختی را طی کرده اند.

«پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات در 20 قسمت 50 دقیقه ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود. سری جدید این برنامه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت 19 با اجرای مینا هاشمی و دکتر محمد کیاسالار پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز