در شبکه آموزش؛

«راهش اینه» در راه خلق مزیت رقابتی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۳:۵۶
کد خبر: ۸۹۷۵۶۸
«راهش اینه» در راه خلق مزیت رقابتی
مزیت رقابتی چیست و برای هر محصول چگونه ساخته می شود؟برنامه «راهش اینه»امروز درباره راههای خلق مزیت رقابتی در محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی و خرد نکات مهمی را بیان می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شنبه 23 شهریور ماه، «راهش اینه» میزبان علیرضا احدی خواهد بود تا درباره راههای خلق مزیت رقابتی در محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی و خرد نکات مهمی را بیان کند.تا بدانیم ایجاد چه مزیتی در محصول یا خدمات ، باعث می شود مشتری ما را انتخاب کند.

امروزه مشتریان با انتخاب های گوناگون و محصولات متنوعی رو به رو هستند. و خلق ارزش و مزیت رقابتی نقطه قوتی برای جلب مشتری محسوب می شود. در تعریفی ساده، مزیت رقابتی ارزشی است که بوسیله خدمات یا محصول، به صورتی  به مشتری ارائه می شود ،که مشتری احساس می کند بیش از هزینه ای که صرف کرده، دریافت نموده است، برای مثال ارسال و خدمات پس از فروش رایگان. اما نکته اساسی اینجاست که خلق مزیت رقابتی باید با ارزش ها و نیازهای مشتریان کاملا همسو و منطبق باشد.

مزیت رقابتی پایدار برای مشتری ارزشمند است،توسط رقبا به راحتی تقلید نمی شود و بر اساس شایستگی های کسب و کار و شرکت، به صورت ترکیبی از دارایی ها،منابع و فرآیندها، ارائه می شود.

روز یکشنبه 24 شهریورماه،مهندس شعبان نژاد در برنامه حضور می یابد تا در ادامه موضوع هفته قبل، به بررسی مسائل کسب و کارهای روستایی بپردازد.

او به فرصت های کارآفرینی در روستاها،نحوه اخذ مجوزها و تسهیلات و سایر مباحث مربوط به کسب و کار روستایی می پردازد.

دوشنبه 25 شهریور ماه، دکتر مسلم خانی از اهمیت خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای خانگی و خرد و چگونگی استفاده کسب و کارها از توانایی ها و امکانات یکدیگر و ایجاد هم افزایی میان آنها صحبت می کند.

برنامه «راهش اینه»، برنامه ای برای کمک به کسب و کارهاست که به تهیه کنندگی پرتو رضایان و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی ،روزهای شنبه تا دوشنبه، حوالی ساعت 17 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز