حسین سلطان محمدی:

تبلیغ از قاب تلویزیون برگ برنده فیلم‌های سینمایی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۸۲۰۴
تبلیغ از قاب تلویزیون برگ برنده فیلم‌های سینمایی است
حسین سلطان محمدی منتقد سینما و تلویزیون درمورد تاثیر تبلیغ فیلم های سینمایی از تلویزیون بر جذب مخاطب گفت: با وجود رونق گرفتن فضای مجازی تلویزیون همچنان قدرت گذشته خود را دارد و یکی از بهترین رسانه ها برای تبلیغ فیلم های سینمایی است.

حسین سلطان محمدی، منتقد سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد حواشی فیلم «ایده اصلی» گفت: به نظر من تائید و تکذیب ممنوع التصویر شدن هانیه توسلی در تلویزیون و سانسور او در فیلم «ایده اصلی» یک حربه برای جذب مخاطب بیشتر است. با این حواشی ذهن مخاطب درگیر می‌شود که هانیه توسلی چه نقشی بازی کرده یا چه دیالوگ‌هایی گفته که تلویزیون پخش نمی‌کند.

وی ادامه داد: این مدل جذب مخاطب یک فضاسازی ناپخته و خام است که بارها بارها در سینما اتفاق افتاده و متاسفانه جواب هم داده است.

این منتقد با اشاره به نفوذ و قدرت رسانه ملی بین مردم بیان داشت: تلویزیون برای تماشاگران قابل توجهی که در فضای مجازی حضور ندارند بسیار موثر است. در واقع تلویزیون همچنان قدرت گذشته خود را دارد با این تفاوت که در چند سال اخیر فضای مجازی کنار آن به ایجاد هیاهو پرداخته است.

سلطان محمدی ادامه داد: در سال‌های اخیر دیدیم تبلیغ در شبکه‌های غیرمجاز (ماهواره) بسیار در جذب مخاطب موثر بوده به همین دلیل تهیه کنندگان فیلم‌هایشان را به این شبکه‌ها از جمله جم تی وی می‌دادند و بعد از اینکه وزارت ارشاد ایراد می‌گرفت انکار می‌کردند و می‌گفتند اطلاعی ندارند. این نشان می‌دهد تبلیغ از قاب تلویزیون بر تماشاگر عام اثر بیشتری دارد.

حسین سلطان محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز