ویژه برنامه «طلوع» شبکه چهار به مناسبت بازگشایی مدارس؛

کارنامه یکساله ی تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در «طلوع»

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲:۴۰
کد خبر: ۹۰۱۲۴۹
کارنامه یکساله ی تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در «طلوع»
​برنامه زنده صبحگاهی «طلوع» اول مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به صورت ویژه از ساعت ۸ الی ۱۱:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجله صبحگاهی «طلوع» با اجرای محمدرضا مقدسیان صبح روز دوشنبه (۱مهرماه) در اولین روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزبان وزیر آموزش و پرورش و روسای دانشگاه ها می شود. 

وزیر آموزش و پرورش دکتر محسن حاجی تبار با حضور در این ویژه برنامه از دستاوردهای یک سال اخیر  آموزش و پرورش و برنامه های تحصیلی سال جدید دانش آموزان می گوید .

در بخش های بعدی برنامه رییس دانشگاه تهران دکتر محمود نیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف دکتر محمود فتوحی فیروزآبادی، رئیس دانشگاه خواجه نصیر دکتر فرهاد یزدان دوست ، رئیس دانشگاه امیر کبیر دکتر سید احمد معتمدی و رییس دانشگاه علم و صنعت دکتر جبارعلی ذاکری با حضور در استودیو برنامه «طلوع» به دستاوردهای اخیر دانشگاه ها و برنامه های راهبردی و تحصیلی سال جدید تحصیلی می‌پردازند .

«طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیما است که ماهیت علمی آموزشی دارد و مخاطبانش جامعه علمی کشور است. این برنامه یک جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه ترین اخبار و دستاوردهای علمی کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع رسانی می‌شود.همچنین پرداختن به رخدادهای حوزه علم و فناوری و معرفی کسب و کارهای نوپا و حمایت از آنها از رسالت های اصلی برنامه «طلوع»است.

«طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 به صورت زنده پخش می شود  و برای روز دوشنبه اول مهرماه که قرار است در قالب ویژه برنامه ای سه ساعته روی آنتن رود از ساعت 8 صبح پخش آن آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز