در «هاشتاغ» شبکه العالم؛

بررسی طرح صلح یمن

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۳:۲۴
کد خبر: ۹۰۲۵۱۳
بررسی طرح صلح یمن
طرح صلح یمن، به عنوان تازه ترین و مهم ترین خبر در عرصه تحولات یمن، دربرنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «هاشتاغ» به موضوع طرح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن مبنی بر توقف مشروط حملات یمنی ها به عربستان که در برهه کنونی به نظر می رسد، نقش تعیین کننده در تحولات یمن دارد، به عنوان مهم ترین و پربازدیدترین خبر شبکه های اجتماعی دنیای عرب خواهد پرداخت.

موضوع چالش برانگیز دیگر که در این برنامه مطرح خواهد شد؛ ساخت اولین عبادتگاه رسمی یهودی در کشور امارات است که سال آینده آغاز خواهد شد و این سوال را به دنبال خواهد داشت که ابوظبی که مدعی حمایت از آزادی مذهبی و تنوع فرهنگی است چرا به مخالقان و گروه های حقوقی اجازه انتقاد به حبس فعالان سیاسی را نمی دهد.

تظاهرات و بحران افشاگری علیه عبدالفتاح السیسی در مصر، از موضوعات پر بادید دیگری است که به دنبال افشاگری محمد علی، تاجر و بازیگر مصری مقیم در اسپانیا بوده که مدعی است با ارتش مصر 15 سال همکاری کرده و از فسادهای این نهاد به خصوص خانوانده السیسی اطلاع دارد.

وی در ادامه افشاگری های خود ضمن اشاره به ساخت کاخ‌های ریاست‌جمهوری از جمله کاخ بسیار بزرگی در پایتخت اداری مصر که در شرق قاهره گفته است خانواده السیسی با بودجه دولتی اقدام به خرید جواهرات از کشور سوئیس کرده‌اند و فرماندهان ارتش نیز به کار دلالی مشغول هستند.

برنامه «هاشتاغ» به تهیه کنندگی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی ، امشب 2مهر ساعت 22:10 دقیقه به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز