علی دارابی: صدا و سیمای استان‌های مرزی محور اصلی پوشش مراسم اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۶:۴۴
کد خبر: ۹۰۵۶۷۲
علی دارابی: صدا و سیمای استان‌های مرزی محور اصلی پوشش مراسم اربعین
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: رسانه استانی در مناطق مرزی به عنوان محور اصلی فعالیت‌های ستاد اربعین در این معاونت شناخته می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی، در دیدار با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با تشکر از اقدامات استانداری ایلام در حمایت از صدا و سیمای مرکز  گفت: رسانه استانی در مناطق مرزی به عنوان محور اصلی فعالیت‌های ستاد اربعین در معاونت امور استان‌ها شناخته می‌شوند. 

دارابی افزود: هم افزایی رسانه ای برای پوشش رویداد مهم اربعین جز با محوریت شبکه‌های استانی که پرمخاطب‌ترین رسانه در هر استان محسوب می‌شوند امکان‌پذیر نخواهد بود. 

معاون امور استان‌های صدا و سیما تصریح کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در استان ایلام طی روزهای آینده برنامه‌های گوناگونی توسط صدا و سیمای این مرکز برای پوشش رسانه‌ای این رویداد مهم تدارک دیده شده است.

استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گوناگونی که صدا و سیمای مراکز در عرصه‌های گوناگون دارند ابراز کرد: اربعین حسینی جلوه‌گاه شور و عشق ملت ایران به اباعبدالله الحسین(ع) است و در این بین شبکه‌های مختلف سراسری و استانی هم با توجه به پتانسیل‌های موجود این شور و اشتیاق را به تصویر می‌کشند. 

سلیمانی با اشاره به تردد زائران حسینی از مرز مهران افزود: خروجی مهران از فعالترین مرزهای رسمی ایران است که نزدیکی به شهرهای مذهبی کشور عراق این مرز را به یکی از مهم‌ترین کانون‌های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین به کشور عراق تبدیل کرده‌ است. 

وی افزود: ما بر مردمی‌ بودن و برگزاری برنامه‌های این رویداد بزرگ با محوریت مردم معتقدیم و در این راستا مردم استان ایلام با تمام توان میزبانی زائران اربعین حسینی را انجام داده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز